Hemstudiedag

Idag har jag hemstudiedag, igen. Då har jag lite tid över till att skriva.. Ska bättra mig jag lovar. Håller just nu på att ta reda på naturresurserna i Australien. Det har inte gått så bra för mig idag.. och det hjälper inte att plugga när man är fast i en låt heller.
Shes only three floors down
And my puls is going up yeah I think I´ll found
that Heavens below when ever she is around...
Damn't
Sitter fortfarande i pyjamas, eller det kmr jag nog göra hela dagen, har bara kollat på tv och suttit vid datan. Var och shoppa i helgen, blev två par jeans och några armband.
 Här är armbanden, kunde inte motstå dem ;)
 Har två busiga hundar hemma hoss mig nu ;) Den svarta är våran (Ville) den andra är grannens(Alice) Dem är kära x)
Australien är såå vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0