Tradera

Jag har börajt shoppa mkt nu på tradera, det är faktiskt tro det eller ej mkt bra! Mycket nya fina saker som säljs för skitbilliga priser. På den senaste tiden har jag klickat hem detta:

 Axelbandslös klänning från Zara, helt ny i storlek XS som jag lyckades få för endast 125 :- plus 50 :- frakt!!!! Hur billigt är inte det, och visste är den snygg?!

 Likadan klänning som Anna hade i idol, den har en jättesnygg rygg också som man tyvär inte ser. Helt slutsåld! Den var också helt ny och i storlek 34 som jag fick för 199:- plus 40:- frakt!!! Galet

Så fin klänning som jag tror kmr från Chicy, den också helt ny och jag tänkte ha den på ett bröllop i sommar. Fick den för endast 205 :- plus 40 :- frakt..!

 Nya In-hörlurar för endast 35 :- plus 20 :- frakt

Det är mkt mer på gång också, riktig fynd-hörna! Visar mer av mina fynd sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0